Discussió:Carl Sagan/Arxiu 1
Afegeix un temaAparença
Darrer comentari: fa 11 anys per Docosong sobre el tema Sense referències
| Aquesta pàgina mostra l'arxiu d'una pàgina de discussió. No modifiqueu el contingut d'aquesta pàgina. Si voleu discutir algun nou tema o recuperar alguna cosa d'aquest arxiu feu-ho a la pàgina Discussió:Carl Sagan. |
Sense referències
- «Als nostres fills els hem d'ensenyar ciència i decència humana. Potser és la única cosa que ens separa de la foscor que ens envolta.»(en anglès) We should teach our children science and human decency. This may be all that stands between us and the enveloping darkness.
- Perquè no poses la segona citació? Apareix a la pàgina 100 del llibre de google books.--KRLS (discussió) 17:52, 20 des 2014 (CET)
Fet! --Docosong (discussió) 20:47, 20 des 2014 (CET)